SAKALLI İP İLE RENKLİ KUTULAR



                  Sakallı ipleri çok seviyorum ve ne yapsam diye düşünürken aklıma aldığım ayakkabıların
boş duran kutuları geldi. Denemekten zarar gelmez dedim ve kalın bir mil ile 2 adet biri mor diğeri ise
pembe sakallı ip almam yetti. Renkler sizin tercihiniz. Örme işlemi için herhangi bir modele ihtiyacınız
yok. Ördüğüm parçanın daha rahat kutuya montilemek için bir ters bir düz lastik şeklinde yaptım.




Seçtiğiniz renge uygun bir kumaş gerekmektedir (kutunun içi için )





Örgümüz bittikten sonra iğne ve iplik yardımıyla kutuya dikiyoruz . Kutunu iç
tarafı için silikon tabancası yardımı veya bir başka yapıştırıcıyla yapıştırıp içinin kumaşıyla sakallı ip
kısmını diktim. Kapak kısmının üstüne istersek minik çiçekler işleyip dikebilirsiniz bu sizin tercihiniz.






              Yapılış aşamalarını resimlerle gösteremediğim için üzgünüm daha önce yapmış olduğum bu kutuları
      bloga yazmak sonradan aklıma geldi. Yinede bu resimlerle ve elimden geldiği kadarıyla anlatım şeklimle
           yardımcı olduğumu düşünüyorum. Sizde kendi fikirlerinizi ekleyerek renkli şirin kutular yapabilirisiniz .
         Takılarınızı veya başka aksesuarlarınızı koymak için aynı zamanda odanızda görsel bir zenginlik                               oluşturacaktır.

             



       Okuduğunuz için teşekkür ederim herkese.  İyi günler dilerim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar