YILBAŞI KARTI YAPIMI

Herkese mutlu yıllar :)
 Koskoca bir yıl daha bitti .
 Yeni yılda arkadaşlarınıza sevgilinize kendi elinizle yapacağınız eğlenceli kartlar onları çok mutlu edecektir eminim. 


Gelelim nasıl yapacağımıza .
  Bunun için renkli kartonlara ihtiyacımız olacak eğer benim gibi kardan adam figürü kullanmak isterseniz yeşil kartı fon olarak seçebilirsiniz ama ağaç yapmak isterseniz o zaman kırmızı tercih edin ama ben size kardan adam yapacağım .


Ben 30x20 şeklinde yaptım. 
 Bunun için 60 cm yüksekliğinde 40 cm eninde kartonunuzu kesin ve ikiye katlayın.


Kartımızın ana bölgesi hazır.


Şimdi gelelim kardan adamımıza.
Bunun için beyaz kağıda ihtiyacımız olacak. Ben çizmek için krem kapaklarımı kullandım :)


Çizimimizde tamammm :)


Çizdiğimiz noktalardan keselim.


Tatlı kardan adamımızın burnunu gözlerini kalemle çizelim. İsterseniz farklı metaryellerle de yapabilirsiniz.


Şapkasını ve atkısını da unutmayalım :)


Kalemler ..


Süsler..


Simler.. 

Kartın içi sizin hayal gücünüze ve tabi ki karşı tarafa olan duygularınıza göre değişir .
 Size kalmış artım ♥♥ 





Yorumlar

Popüler Yayınlar