Beyonce Heat Parfüm

Merhabalar bugün size Beyonce nin aşık olduğum parfümünden bahsedeceğim .
Heat Beyonce 'nin 2010 da çıkarttığı ilk parfümü. Ateşten ilham alınarak tasarlanıp, altın rengi ve kırmızı kullanılmış. Kadın sezgilerini yansıtan sıcak bir kokusu var. İlk denediğimde beni kalbimden vurdu bütün gün bileğimi koklamaktan kendimi alamadım diyebilirim . 


Tutkulu, sıcak şehvetli ve bir o kadar da kışkırtıcı kadını temsil eden Beyonce Heat Sıcak ve çekici bir parfüm.


Beyonce Heat parfüm notaları ; Portakal çiçeği, manolya , kızarmış seftali , hanimeli ile başlayıp daha yumuşak olan tatlı kırmızı vanilya orkidesi ve badem notaları ile devam eder misk ve kehribar ile son bulur :) 


Biraz ağır bir koku denilebilir fakat ben çok beğendim kış aylarında kullanılası bir parfüm. Eğer kokunuzun tüm odayı sarmasını istiyorsanız tam size göre :) 
100 ml fiyatı 70 tl . 
Aşağıdaki videoda tanıtım filmini bulabilirsiniz . 
Hoş kokulu mutlu günler :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar