MAYBELLINE AFFINITONE 24 H Fondoten

Maybelline Affınıtone 24 H fondoten ' i ilk aldığım da hiç beğenmemiştim daha doğrusu kapatıcılığı bana az gelmişti oysa mağazada deneme esnasında tam benlikti . Ta ki 1 hafta önce Gratiste mağaza elemanının ısrarı üzerine tekrar deneyene kadar. Yüzümde bir sürü sivilce varken bir anda yok oldular . Bende dayanamadım aldım . Bu aradaki çelişkiyi eve geldiğimde farkettim bir öncekinde aldığım 010 IVORY tonuymuş ve doğal olarak bana pek bir açık geldi. Yanlış ürün verilmiş.
Şuan kullandığım ise 030 SAND ise benim tenime mükemmel bir uyum gösterdi.


Dokusu çok güzel. Fakat kalıcılığı Vaat ettiği gibi 24 H etkili değil tabi ki de 3-4 saat bir sorun çıkartmadı ama işten uzun süre yüzümde kaldı ve dağılarak bana veda etmişti 😂
Ayrıca içinde 19 SPF güneş koruması bulunmakta . Kış günleri ekstra bir güneş koruyucu sürmeye gerek kalmıyor.


Fiyatı 25 TL . Gratis'te indirimlerde 12.5 tl ye kadar düşüyor ve fiyatına göre harika bir fondoten .
Ben severek kullanıyorum :)


        Benim cildim de herhangi bir reaksiyon göstermedi ki fazlasıyla hassas bir tenim var sizde de ters bir tepki göstereceğini sanmam yine de kesin konuşmak olmaz tabi sorunlu bir cildiniz varsa temkinli olmakta fayda var.
Ayrıca Kapatıcılığı yukarıdaki resimde çok net olmasa da fark ediliyor sanırım .
İlk resim ürünü uygulamadan önce ki hali .Bence gayet güzel.
Yağlı ciltler için çok uygun fakat kuru bir cilde göre değil bence mat bir fondoten. 
Uygulama sırasında çabuk kuruduğu için biraz hızlıca dağıtmak lazım.
Severek kullanacağınızı düşünüyorum. 
Şimdiden hayırlı olsun . :)



Yorumlar

Popüler Yayınlar